این چه وضشه :|
سه شنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۵ | 18:36
چرا اینقد دلتنگ کننده هسین شماا؟؟؟ خدا رو خوش نمیاداا . حالا خود دانید..
++خدایا یه جوری جورش میکنی؟؟
ای بابا باز حرف دهنمو نفهمیدم ولش کن بیخیال.
هر چی خودت میدونی همونه :)
moniz |
زینت پدر......ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: پنجشنبه 18 خرداد 1396 ساعت: 21:55
ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: پنجشنبه 18 خرداد 1396 ساعت: 21:55
بیا
یکشنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۶ | 11:7
همه چی خوبه فقط نمیدونم تو چته. چرا اینجوری شدی. عین غریبه ها.خودت
همیشه میگی بدم میاد کسی بی دلیل حرف نزنه و بره الکی قیافه بگیره. خوب
واسه منم سخته. اینقدر یهویی! خوب چرا . چی شده. به خدا حیفه بعد از این
همه سال رفاقت.
نمیدونم چی کار کنم واقعا. ازین وضع بدم میاد. جون خودت بیا دوباره مثل
قبل بشیم. لطفا :(
moniz |
زینت پدر......ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: پنجشنبه 18 خرداد 1396 ساعت: 21:55
ما را در سایت زینت پدر... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: پنجشنبه 18 خرداد 1396 ساعت: 21:55